Pàgines

dijous, 13 de març del 2014

Cançons 1a quinzena de març

Us he de dir que sempre intente posar-vos una gran varietat d'intèrprets i estils i, gairebé sempre, me'ls estime molt; però he escoltat amb els cascos la cançó de l'Estrella Morente i el Lluís Llach, que m'ha recomanat un amic, i m'ha estremit! Ja em contareu que us ha semblat i, a més, quin gest més bonic que una andalusa com l'Estrella Morente s'anime amb el català i faça una cançó tan bonica i done normalitat a allò que hauria de ser normal:

1) BLAUMUT: "Pa amb oli i sal"

2) ESTRELLA MORENTE i LLUÍS LLACH: "Vida"

3) PABLO ALBORÁN: "Ningú més que tu"

5 comentaris:

  1. Gran cançó. No coneixa esta versió de "Vida". Ja m'agradava la cancó en la seua versió original però esta està molt, molt bé. Moltes gràcies Gaspar.

    ResponElimina
  2. Va que ja és molt. Molt treball, molta anada i vinguda, ara l'anglés... com vaig dir un dia... em semba que estic en una "ginkana", sempre una prova després d'altra ... i tu? com van els cursos? Jordi també bé? Et recorde la meua proposta sobre la part d'aprenentatge en línia i les eines informàtiques. Ara estic fent un curs per a ser tutor de cursos en línia a l'INTEF, (Institut Nacional de Tecnologies Educatives i de Formació del Professorat) Molt, molt interessant (noves eines, nous mètodes...) Si trobe material interessant per a vosaltres vos ho diré.

    Salut!

    ResponElimina
  3. Hola Gaspar,
    Podries donar-me la teua adreça de correu per a emviar-te les redaccions escanejades?

    Moltes gracias,

    Alicia Simón
    C1. Mitjà Elx.

    ResponElimina